1 July 2015

Where did I disappear?

DSC_9791
DSC_9812
DSC_9818
DSC_9824
DSC_9876
DSC_9983
DSC_9878DSC_9845DSC_9979
DSC_9978
DSC_9858
DSC_0018
DSC_9784DSC_9874
DSC_9891
DSC_0004
DSC_9990DSC_9988
DSC_9848

So it seems that as the summer holiday began, I have not had time for blogging since I've been working loads and spending my free time with Jonny and friends. A Finnish aupair happened to move near me for the summer so we've been on lots of biking trips around the villages near us. These pictures are from ages ago before the summer had even properly began. I got to say, I much prefer the English weather to the Finnish weather. So far they have had three hot days (degrees above 20c), whereas the average temperature here has been 17c, even on cloudy days. Sorry Finns, not meaning to rub it in. :-D It was my birthday on Monday and I'm now 23, omg! I still somehow feel like 20, like when I first came to England. I feel like I've gained loads of experiences and become more sensible and settled down, but I don't feel like I've aged. Then again, my parents said they still feel like they're in their twenties so maybe it's just that life experience that makes you 'older' rather than feeling old. Since the last post, I have hopefully managed to sort out my student finance, because I was told to apply by using a different method, and now it seems like I might actually get a loan for this and next year. Fingers crossed, even though I am still rather suspicious towards the whole system. I'm going to Finland next week, and am going to spend two and a half weeks there (really hoping the weather takes a good turn). I won't promise anything about posting during the summer, because as it seems, I can't guarantee anything. I have been getting lots of hours from work, even though I thought I'd be sitting at home doing nothing, so that's then cut off all the spare time I had for blogging. We'll see how much time I'll have for the rest of the summer, but I'm sure I'll be to update you at some point. Enjoy the hot weather, as it's supposed to hit Finland next week too!

+ Ja niin vaikuttaa, että kun loma alko niin blogihommat unohtu. Oon ollu töissä paljon enemmän kun odotin ja vapaa-ajan yrittäny viettää Jonnyn ja kavereiden kanssa. Yks suomalainen aupairi muutti kesäks tähän ihan mun lähelle, ja me ollaan käyty pyöräreissuilla näissä ympäröivissä kylissä. Nää kuvat on parin kuukauden takaa (hehe) ennen kun kunnon kesä oli täällä ees alkanu. Pakko sanoa, että nää englantilaiset säät on paljon enemmän mun mieleen kun suomalaiset. Suomessahan on ollu tyyliin vaan kolme oikeesti lämmintä päivää (mun vanhempien mukaan) ja täällä pilvisinäkin päivinä ollaan nautittu keskimäärin 17 asteen lämpötilasta. Anteeks suomalaiset, ei oo tarkotus nyt ylpeillä lämpimillä säillä. :-D Mulla oli synttärit maanantaina ja oon nyt 23, omg! Mulla on vieläkin sellanen olo, että oisin 20, ninkuin sillon kun tulin Englantiin. Mulla on sellanen olo, että oon vaan kokenu paljon enemmän, kasvanu ihmisenä ja asettunu aloilleni, mutta en tunne että oisin sillee oikeesti 'vanhentunu'. Toisaalta, mun vanhemmatkin sano, että niilläkin on sellanen olo, että ne ois vielä kakskymppisiä, joten ehkä elämänkokemukset sitten on sitä vanhenemista eikä tartte oikeesti olla vanha olo. Viime postauksesta asiat on edenny nyt siihen malliin, että saatan saadakin opintolainaa Englannista. Sain vinkin hakea toisella tavalla, ja nyt asiat vaikuttaa melko positiivisilta. Peukut pystyyn, vaikka koitankin olla elättelemättä turhia toiveita koska oon vielä varsin ennakkoluulonen koko systeemiä kohtaan. Oon tulossa Suomeen viikon päästä ja tiedossa ois kahen ja puolen viikon loma ja toivon kovasti, että sää viittis nyt muuttua paremmaksi. En lupaa nyt mitään postailun suhteen kesän aikana koska vaikuttaa siltä, etten voi lupauksista huolimatta taata postauksia, haha. Oon saanu töistä tunteja enemmän kun kesän alussa luulin ja vaikka luulin, että istuisin vaan toimettomana, niin oonkin ollut aika kiireinen. Katotaan kuinka paljon ylimäärästä aikaa riittää loppukesästä, mutta ihan varmasti tuun jossain vaiheessa ilmottelemaan itestäni. Nauttikaa nyt siellä Suomessakin lämpimistä säistä jotka kuulemma ens viikolla on sinne saapumassa.

No comments:

Post a Comment