19 October 2014

Today I didn't even open any books

DSC_3770
DSC_3801
DSC_3777
DSC_3783

I was really hardworking this week and finished all my uni work on Friday so I could have Sunday just for relaxing. I did simple things like finally getting that cheese from the shop I forgot on Friday, taking the dog for a walk and just chilling and making myself a nice dinner. Unfortunately it seems like I've got a bit of a cold now because my nose has been runny all day and now I have a headache, too. I feel like I wanna get to bed now even though it's only 8pm. I got the amazing body washes from Boots because they were only a pound each, and now I'm really looking forwards to getting washed! :-D Also, I'm addicted to the baked sticky strawberry snacks, they're like sweets! They were only a pound too, and I bought five packets, lol! I might go get some more actually, they're that yummy. I was whatsapping the girl I used to take care of when I was an aupair today, and she sent me a picture of her room, and I sent her a picture of ours. That's why I thought I'd share a picture on here too, and especially the coolest ceiling ever. All the plane models are made by my boyfriend through the years of his life, it's pretty cool, right? And yes, we share a single bed. That's a fact not a many people can understand. :-D I think I might just leave it at that and head to the shower because I've got all these lovely soaps to try. What a lovely day without any uni work it was today, even thought uni is alright.

+ Mä olin ahkera alkuviikosta ja sain kaikki koulujutut tehtyä perjantaihin mennessä, joten mun sunnuntai oli pelkkää rentoutumista. Kävin kaupassa hakemassa unohtuneen juuston ja tarjousmaitoo, lenkitin koiraa Jonnyn kanssa ja tein hyvää illallista. Harmiksi mulle iski illalla kunnon flunssaoireet. Oon koko päivän tapellu vuotavan nenän kanssa ja nyt iski myös päänsärky ja kunnon väsymys. Nyt on vaan sellanen olo että haluun nukkumaan vaikka kello ei oo edes kaheksaa. Ostin noi ihanat suihkusaippuat Bootsista kun ne oli tarjouksessa punnan kappale ja nyt ootan jo pesulle menoa kun voin kokeilla noita kaikkia. Oon myös ihan riippuvainen noista mansikkasnakseista, ne on niin hyviä, ihan ku karkkia! Ostin perus viis pakettia kun neki oli punnan tarjouksessa. Voi olla et meen ostamaan vielä pari pakettia lisää, hehe. Whastappasin tänään mun aupairaikojen hoitotytölle ja se lähetti mulle kuvan sen uudesta huoneesta ja mä lähetin sille vastasesti kuvan meijän huoneesta, joten päätin sitten ottaa siitä tännekin kuvan. Varsinkin toi meijän huoneen katto on niin hieno, kun Jonny on ripustanu sinne melkeen kaikki sen vuosien saatossa tekemät lentokoneet. Ja tosiaan nukutaan yhen hengen sängyssä, joillekkin se on vaan liian vaikeeta käsittää. En ala ees enempää selittelemään mitään vaan meen suihkun kautta nukkumaan (uudet saippuat jee). Tänään oli varsin kivaa viettää koulutonta päivää, vaikka yliopisto onkin ihan mukavaa.

2 comments:

  1. Taistele nyt kaikkes sitä flunssaa vastaan!! Kortisoninenäsuihke ja sinkki autto mua välttämään kokonaan syysflunssan joka oli jonnella ja kaikilla mun kavereilla! :D nitistä säkin niillä!! Säännöllisyys on tärkeintä :)

    ReplyDelete
  2. Oikeesti sun neuvot tepsi tosi hyvin!!

    ReplyDelete