11 April 2015

Last four weeks ahead

DSC_8038
DSC_7924
DSC_7910
DSC_7889
DSC_7877
DSC_7904
DSC_8110

So I'm back in England, and got back to reality straight away when the first day back at work I had to go up and down a stopped escalator for the whole seven hours because upstairs was closed. Now my legs are a tad stiff but luckily I had a brand new foam roller waiting for me here and I've been rolling yesterday and today. It hurts so much though! :-D I've been trying to get the essay done but I'm stuck at 1200 words, so I have 800 to go. I have a plan and lots of points to write about but I just seem to be stuck and want to make it the best essay I've written so far. I guess I still have a month until the due date but I have to complete the projects and presentations, not to forget the other essay. (And now I realised that I have a presentation in two weeks about the essay topic I haven't even started thinking about yet so I'm panicking.... *deep breaths*.) Tomorrow is the last day of Easter break and I'm glad I went to Finland because otherwise I probably wouldn't have relaxed any bit. Now I managed to forget the stress for almost a week. I guess it's the last squeeze this year and then I'll have a super long summer holiday and the first year is complete. And first year marks don't count towards the final marks so I suppose it doesn't matter if I don't get the perfect marks, even though I wanna do my best. I've got quite a few pictures from my holiday and will be posting them soon. I shall be busy for the last four weeks of uni but I'll try my best updating you how I'm getting on. I hope you all had a relaxing holiday and wish you all good luck if you have the last few weeks to push to finish this semester, we can do it!

+ Oon taas takasin Englannissa ja pääsin rytinällä normaaliin arkeen kun ekana työpäivänä jouduin seittemän tuntia ravaamaan pysäytettyjä rullaportaita ylös ja alas kun yläkerta oli suljettu. On ollu vähän pohkeet jäykkinä sen jälkeen, mutta onneks mua odotti täällä upouusi putkirulla ja oonkin ehtiny rullailemaan useempana päivänä. Ja voi pojat, kyllä se sattuu! Oon yrittäny saada sitä ekaa esseetä valmiiksi, mutta oon juttunu siihen 1200 sanan paikkeille. Pitäis vielä pinnistää 800 sanaa, ja vaikka mulla ois hyviä pointteja ja asiaa kirjotettavana, niin en jotenkaan pääse eteenpäin. Haluisin vaan viilata siitä parhaan esseen, minkä oon kirjottanu tähän mennessä. Onhan mulla vielä toisaalta kuukausi aikaa, mutta sitten on projektit, esitelmät ja se toinen essee. (Ja nyt tajusin, että mulla on kahen viikon päästä esitelmä siitä esseeaiheesta, jota en oo vielä ees ajatellu eli paniikki.... *hengitä syvään*.) Huomenna on vika lomapäivä ja oon tyytyväinen, että menin Suomeen, koska muuten en ois varmaan rentoutunu yhtään. Nyt sain sentään melkeen viikoksi unohtaa kaiken stressin ja huolet. Nyt on enää vika puristus jäljellä, että on eka kouluvuosi paketissa ja superpitkä kesäloma alkaa. Eikä meillä edes ekan vuoden arvosanat vaikuta loppuarvosanoihin, joten ei kai sillä niin väliä oo jos joku aine ei meekkään ihan täydellisesti. Tietysti silti haluisin tehä parhaani. Otin aika monta kuvaa lomalla, joten tuun postailemaan niitä piakkoin. Oon varmaan seuraavat neljä viikkoa aikas kiireinen, mutta yritän muistaa ilmotella teillekin, että miten mulla menee. Toivottavasti teillä oli rentouttava loma ja paljon tsemppiä jos teilläkin on edessä viimeset kouluviikot, me pystytään tähän! :-) 

No comments:

Post a Comment