5 November 2014

9 am starts we so love you

DSC_4407
DSC_4403
DSC_4222
DSC_4415
DSC_4421

My course has had 9am starts every day we're in and apparently it's very unusual but we've just happened to be unlucky. Then again, we always finish rather early. Next semester I'm supposed to have one 6pm finish but I think I'm gonna try to change it because I should be at work that time. The first picture is what I see every morning when I walk to uni from my bus stop. It looks almost magical when you can't see the details, only the silhouettes. I had a rep meeting yesterday and it was nice to see people as talkative and social as me, haha. I'm going to be at work today and tomorrow as usual and will be focusing on my essay on Friday. Next week I'll probably have Thursday off instead as the deadline is on Friday afternoon. Christmas songs are playing on Boots and it's got a bit colder after the +20c halloween. I do like a mild autumn and I don't think I'm the only one.

+ Mun koulu alkaa aamu yheksältä tyyliin ja päivä ku oon koulussa ja kuulemma se on tosi harvinaista ja meijän luokka on vaan ollu epäonninen. Toisaalta me päästään aina ajoissa ja ens jaksossa mun myöhäsin tunti loppuu kuudelta. Toivottavasti onnistun vaihtamaan sen koska mun pitäis olla siihen aikaan töissä. Ekassa kuvassa on mun joka-aamunen näkymä kun kävelen bussipysäkiltä yliopistolle. Se on jotenkin taianomaista kun näkee vaan silhuetit eikä mitään muuta kun aurinko nousee niin kirkkaasti. Mulla oli eilen rep-tapaaminen ja siellä oli esim koko yliopiston johtajatyyppi. Oli kiva tavata yhtä sosiaalisia ja puheliaita tyyppejä kun minä, haha. Tänään ja huomenna oon töissä ja perjantaina aion keskittyä esseen kirjottamiseen. Ens viikolla oon varmaan torstain vapaalla ja perjantain töissä, koska esseen palautus on perjantai-iltapäivällä. Joululaulut soi Bootsissa jo täyttä tahtia ja ilmat on alkanu viilenemään sen varsin mukavan +20c halloweenin jälkeen. Leuto ilma on kyllä mun mieleen, enkä varnasti oo ainoo. 

No comments:

Post a Comment