23 November 2014

Painting nails

DSC_4878
DSC_4857
DSC_4862
DSC_4843

Basically my favourite ever thing to do is to get some nail polish and do my nails. It all started properly when I moved to Enland and found all the cheap nail polishes in Poundland and Superdrug. I managed to grow my nails super long and scared my friends and got called nailzilla. :-D Eventually I realised that less is more and filed my nails neatly. I also realised that quality nail polishes are far better than cheap gloopy ones. Essie is one of my favourites these days, and adding a bit of glitter or just leaving it simple goes a long way. One night I got home really late but had started peeling my nail polish off (another of my favourite things lol) so I decided to remove it all and put a base coat on. The next morning I was in uni at 9am so I didn't have time to do my nails in the morning, which meant my friends were asking if I was feeling alright because I hadn't done my nails. :-D I did them right away when I got home. Gotta love nail polish.

Also there are a few pictures of half naked girls on our wall so I prefer blurring them so they wouldn't get all the attention. :-D I share the room with my boyfriend and let him have half naked girls on the wall because I have a whole drawer for my nail polish. A fair share in my opinion!

+ Mun lempparein asia ikinä on kynsien lakkaus! Koko kynsilakkainnostus alko kunnolla kun muutin Englantiin ja löysin kaikki halvat kynsilakkakaupat. Onnistuin kasvattamaan mun kynnet tosi pitkiksi ja pelotin mun kavereita niillä ja sain lempinimen kynsihirviö. :-D Lopulta tajusin että vähemmän on enemmän ja viilasin kynnet asialliseen mittaan. Ymmärsin myös, että kun maksaa pari puntaa enemmän kynsilakasta se onkin oikeesti hyvänlaatusta ja kestää kuukausia menemättä ihan klimppiin. Essie on yks mun lemppari kynsilakkamerkki ja vähän glitteriä tai vaan yksvärinen lakkaus on eniten mun mieleen. Eräänä iltana tulin tosi myöhään kotiin ja olin tylsistyksissäni alkanu nyppimään mun kynsilakkoja irti (toinen mun lempparipuuhista) joten päätin vaan puhdistaa kaiken pois ja laittaa aluslakkaa. Seuraavana aamuna mulla oli tietysti heti yheksältä aamulla koulua, joten en ehtiny lakkaamaan kynsiä. Koulussa kaikki ihmetteli oliks mulla kaikki hyvin kun kynnet ei ollu lakattuna! :-D Kotona sitten heti lakkasin koska on kynsilakka vaan niin ihanaa.

Muuten, meijän seinällä on pari vähäpukeisen tytön kuvia, joten oon päättäny blurrata ne kuvista pois, ettei ne kiinnittäis kaikkien huomioo. :-D Jaan mun huoneen poikakaverin kanssa ja meillä on mun mielestä ihan asiallinen diili, eli se saa pitää tyttökuvat seinällä ja mä sain kokonaisen lipaston laatikon mun kynsilakoille! Ei ollenkaan huono diili!

1 comment: